"El Cap"
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estiga sempre satisfet. Per a açò “El Cap” està en el centre de totes les decisions de l'empresa.
Mercadona està immersa en una guerra per la qualitat per a oferir a “El Cap” el millor assortiment i servici
“El Cap” se situa en el centre de totes les decisions de l’empresa. Per a Mercadona, innovar és estar pensant constantment a oferir-li solucions eficients i de qualitat.
En esta aposta per la innovació constant i la millora contínua, la companyia disposa d’un model propi, transversal i col·laboratiu, en el qual participen “El Cap”, els treballadors i els proveïdors i interproveïdors especialistes de producte, per a adaptar-se a les noves necessitats.
Per a poder desenvolupar tot este procés, Mercadona ha mantingut al llarg de 2023 prop de 11.000 sessions amb “Els Caps” en els seus diferents centres de coinnovació. Gràcies a estes sessions, l’assortiment ha evolucionat amb 500 millores, 314 novetats i 20 innovacions de producte.
Mercadona ha continuat desenvolupant la seua estratègia d'Assortiment Eficaç conjuntament amb els Proveïdors Totaler. Per a fer-ho, compta amb el seu Model de Coinnovació, un projecte pioner que va posar en marxa en 2011 mitjançant l'Estratègia Davantal, basada a compartir amb els clients experiències i costums d'alimentació, beguda, cura personal, cura de la llar i cura de mascotes, que li permet captar les necessitats per a oferir solucions encertades.
Les marques pròpies de Mercadona desenvolupades des de 1996 per fabricants interproveïdors clarament identificats en les etiquetes són: Hacendado (alimentació), Bosque Verde (neteja de la llar), Deliplus (higiene personal) i Compy (cura de mascotes).
El principal objectiu de Mercadona és que "El Cap" (client) estiga sempre satisfet. Per a açò “El Cap” està en el centre de totes les decisions de l'empresa.
Per a poder satisfer als seus clients, Mercadona també busca satisfer al Treballador. Per a açò aplica un model de Recursos Humans basat en l'estabilitat, la formació, la promoció interna, entre altres valors.
Mercadona treballa conjuntament amb els seus proveïdors i interproveïdors especialistes de producte per a oferir un assortiment eficaç desenvolupat per a “El Cap” (client) i sempre al seu costat.
Per a complir amb la missió de l'empresa és necessari satisfer la Societat contribuint al seu desenvolupament i progrés de manera eficient, responsable i sostenible.
El benefici sempre arriba després de satisfer la resta de components de l'empresa. Un projecte d'empresa sostenible que genere prosperitat compartida amb els cinc components.