Imagen del logo de Mercadona en una de sus puertas de entrada a las tiendas. El logo está compuesto por una cesta llena de productos, principalmente verduras.

"El Cap"

Coinnovació per a sorprendre "El Cap"

 Mercadona està immersa en una guerra per la qualitat per a oferir a “El Cap” el millor assortiment i servici

“El Cap” se situa en el centre de totes les decisions de l’empresa. Per a Mercadona, innovar és estar pensant constantment a oferir-li solucions eficients i de qualitat.

En esta aposta per la innovació constant i la millora contínua, la companyia disposa d’un model propi, transversal i col·laboratiu, en el qual participen “El Cap”, els treballadors i els proveïdors i interproveïdors especialistes de producte, per a adaptar-se a les noves necessitats.

Per a poder desenvolupar tot este procés, Mercadona ha mantingut al llarg de 2023 prop de 11.000 sessions amb “Els Caps” en els seus diferents centres de coinnovació. Gràcies a estes sessions, l’assortiment ha evolucionat amb 500 millores, 314 novetats i 20 innovacions de producte.

Eixos de la innovacio

Assortiment Eficaç

Mercadona ha continuat desenvolupant la seua estratègia d'Assortiment Eficaç conjuntament amb els Proveïdors Totaler. Per a fer-ho, compta amb el seu Model de Coinnovació, un projecte pioner que va posar en marxa en 2011 mitjançant l'Estratègia Davantal, basada a compartir amb els clients experiències i costums d'alimentació, beguda, cura personal, cura de la llar i cura de mascotes, que li permet captar les necessitats per a oferir solucions encertades.

Marques pròpies

Les marques pròpies de Mercadona desenvolupades des de 1996 per fabricants interproveïdors clarament identificats en les etiquetes són: Hacendado (alimentació), Bosque Verde (neteja de la llar), Deliplus (higiene personal) i Compy (cura de mascotes).

Marcas propias

Una altra informació